Työnimi-kampanja palkintosijoille Vuoden ARVO-teko 2019 -kisassa
Romanien kohtaaman työsyrjinnän näyttävästi esiintuonut Työnimi-kampanja teki tuomaristoon vaikutuksen. Perusteissa todettiin, etttä kampanja on tärkeä teko yhdenvertaisuuden ja syrjimättömyyden puolesta.
ARVO on yhteiskunnallisten yritysten ja muiden vaikuttavuustoimijoiden aktiivinen verkosto.
– Yksi Diakin keskeisistä arvoista ja myös hankkeemme punainen lanka on sosiaalinen oikeudenmukaisuus, joten huomiointi vastuullisuutta ja yhdenvertaisuutta korostavassa kilpailussa on ilahduttava asia, kiittää projektipäällikkö Mertsi Ärling.
Työnimi on menestynyt useissa kansallisissa ja kansainvälisissä viestintä- ja yhteiskunta-alan kilpailuissa. Kampanja on palkittu mm. Vuoden viestintäteko, Vuoden rekrytointiteko ja Vuoden rohkeusteko -palkinnoilla.
Työnimi-kampanja toteutettiin Diakin hallinnoimassa ja Euroopan sosiaalirahaston rahoittamassa Nevo tiija – uusi aika -hankkeessa, ja kampanjan toteutti mainostoimisto TBWA\Helsinki.
Lue myös: