Siirry sisältöön

Avoimet työpaikat: Assistentti hankkeiden taloushallintoon

Haemme Diakin Helsingin- tai Turun-kampukselle assistenttia hankkeiden taloushallintoon toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Hankkeiden taloushallinnon assistentti tekee ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehittämistoiminnan sekä muiden hankkeiden taloushallintoon ja dokumentointiin liittyviä tehtäviä, kuten hankkeiden maksatushakemusten laadintaa, talouden seurantaa ja raportointia. Assistentti tukee projektipäälliköitä hankkeiden talousasioissa ja vastaa talouden ja rahoittajan ohjeiden toteutumisen seurannasta. Assistentti osallistuu hankkeiden budjetoinnin laadintaan jo hankkeen valmisteluvaiheessa. Lisäksi tehtäviin voi kuulua muita kampuskohtaisia tehtäviä.

Sinulla on soveltuva ammattikorkeakoulututkinto (esim. tradenomin tutkinto tai muu vastaava koulutus), hyvät tietotekniset valmiudet ja kykyä uusien järjestelmien haltuunottoon. Tehtävässä onnistuminen edellyttää projektien taloushallinnon ja kirjanpidon osaamista. Eduksi katsotaan kokemus Reportronic-ohjelmistosta. Tehtävässä tarvitaan aktiivista ja itsenäistä työotetta, organisointi- ja priorisointikykyä, hyvää englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa, asiakaspalvelutaitoa sekä hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja.

Eduksi katsotaan ammattikorkeakoulussa käytössä olevien muiden järjestelmien tuntemus (esim. InvoiceReady, M2, Raindance, Windows-ympäristö sekä Eura2014-järjestelmä).

Tarjoamme sinulle haastavan ja monipuolisen tehtävän valtakunnallisessa, kansainvälistyvässä ammattikorkeakoulussa. Pääset myös osaksi yhteisöllistä tiimiä ja asiantuntijaorganisaatiota ja saat käyttöösi modernit työvälineet ja -tilat.

Lisätietoja tehtävästä antaa talousjohtaja Sari Otsavaara sari.otsavaara@diak.fi puh. 040 746 7766 to 27.8. klo 10-11 ja ma 31.8. klo 15-16.

Haethan tehtävää 6.9.2020 mennessä.