Avoimet työpaikat: assistentti hankkeiden taloushallintoon
Assistentti tekee ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehittämistoiminnan sekä muiden hankkeiden taloushallintoon ja dokumentointiin liittyviä tehtäviä, kuten hankkeiden talouden seurantaa ja raportointia sekä maksatushakemuksia. Assistentti tukee projektipäälliköitä hankkeiden talousasioissa ja vastaa talouden ja rahoittajan ohjeiden toteutumisesta omalla vastuualueellaan. Assistentti osallistuu myös hankkeiden budjetointiin hankkeen valmisteluvaiheessa.
Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomin tutkinto tai muu vastaava koulutus), hyvät tietotekniset valmiudet ja kykyä uusien järjestelmien haltuunottoon. Sinulla on myös kokemusta ja osaamista projektien tai hankkeiden taloushallinnosta ja kirjanpidosta. Tehtävässä tarvitaan hyvää englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa, aktiivista ja itsenäistä työotetta, organisointi- ja priorisointikykyä, asiakaspalvelutaitoa sekä hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja.
Eduksi katsotaan ammattikorkeakoulussa käytössä olevien järjestelmien tuntemus (esim. Reportronic, InvoiceReady, M2, Raindance sekä Eura2014-järjestelmä).
Tarjoamme sinulle haastavan ja monipuolisen tehtävän valtakunnallisessa, kansainvälistyvässä ammattikorkeakoulussa. Pääset myös osaksi yhteisöllistä asiantuntijaorganisaatiota, jossa työtehtävät koetaan merkityksellisiksi.
Työpaikkasi on Diakin Helsingin-, Oulun-, Pieksämäen- tai Porin-kampuksella. Diakissa on joustavat etätyökäytännöt.
Lisätietoja tehtävästä antaa kehityspäällikkö Sari Vilminko, puh. 040 091 0223, ke 19.1.klo 12.30 – 13.30 ja pe 21.1.klo 9 – 10.
Tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä ja haastattelut aloitetaan jo hakuaikana. Haethan tehtävään pian, kuitenkin viimeistään 31.1.2022 mennessä.