Avoimet työpaikat: assistentti hankkeiden taloushallintoon
Assistenttina teet ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehittämistoiminnan sekä muiden hankkeiden taloushallintoon ja dokumentointiin liittyviä tehtäviä, kuten hankkeiden talouden seurantaa, raportointia sekä maksatushakemuksia. Tuet projektipäällikköjä hankkeiden talousasiaoissa sekä vastaat talouden ja rahoittajan ohjeiden toteutumisesta omalla vastuualueellasi. Osallistut myös hankkeiden budjetointiin hankkeen valmisteluvaiheessa. Sinulla on mahdollisuus päästä osallistumaan ja kehittämään osaamistasi myös muissa talouden tehtävissä.
Sinulla on
- soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomin tutkinto tai muu vastaava koulutus)
- hyvät tietotekniset valmiudet ja kykyä uusien järjestelmien haltuunottoon
- kokemusta ja osaamista projektien tai hankkeiden taloushallinnosta ja kirjanpidost
- organisointi- ja priorisointikykyä,
- asiakaspalvelutaitoa sekä hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja.
Tehtävässä tarvitaan hyvää suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa sekä aktiivista ja itsenäistä työotetta. Eduksi katsomme ammattikorkeakoulussa käytössä olevien järjestelmien tuntemusta (esim. Eura2021, Eura2014, M2, Netvisor ja Navita).
Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtäväkentän valtakunnallisessa, kansainvälistyvässä ammattikorkeakoulussa. Pääset myös osaksi yhteisöllistä asiantuntijaorganisaatiota, jossa työskentely koetaan merkitykselliseksi.
Valittavan henkilön kokemuksesta ja osaamisesta riippuen tehtävän kuukausipalkka asettuu välille 2700–3300 €.
Tehtävä voi sijoittua mille tahansa Diakin toimipaikoista. Diakissa on joustavat etätyökäytännöt.
Lisätietoja tehtävästä antaa talous- ja hallintojohtaja Anna-Kaisa Kiiski, p. 050 528 2818, pe 29.9. klo 12–15, to 5.10. klo 14.30–17 ja pe 6.10. klo 12–15, anna-kaisa.kiiski@diak.fi
Haethan tehtävään pian, kuitenkin viimeistään 8.10.2023. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä ja haastattelut aloitetaan jo hakuaikana. Liitäthän hakemukseen CV:n ja hakemuskirjeen.