Siirry sisältöön

ZekkiPro palkittiin parhaana innovaationa Yhteiskunnallisten innovaatioiden päivässä

Reija Paananen pitchaa Leijonan luolassa.
Diakonia-ammattikorkeakoulun kehittämä ZekkiPro-digipalvelu palkittiin Innokylän Leijonan luolassa parhaana innovaationa. Raati arvosti erityisesti ZekkiPron selkeyttä, skaalautuvuutta ja vaikuttavuutta hyvinvointityön tukemisessa. ZekkiPro tarjoaa sote-organisaatioille luotettavan työkalun hyvinvoinnin mittaamiseen ja palveluiden asiakaslähtöiseen kehittämiseen.

Diakin kehittämä ZekkiPro-digipalvelu palkittiin parhaana innovaationa Innokylän Leijonan luolassa, osana Yhteiskunnallisten innovaatioiden päivää, joka järjestettiin keskiviikkona 7.11. Raadin mukaan ZekkiPro erottui edukseen erityisesti selkeydellään, skaalautuvuudellaan ja vaikuttavuudellaan. ZekkiPro on suunniteltu tukemaan hyvinvointipalveluita tuottavia organisaatioita, kuten hyvinvointialueita ja muita sote-alan palveluntarjoajia, tarjoamalla helpon ja luotettavan tavan mitata hyvinvointia ja seurata palveluiden vaikutuksia asiakaslähtöisesti.

ZekkiPron esitteli Leijonan luolan pitchauksessa Diakin tutkimus- ja kehittämispäällikkö Reija Paananen. Leijonan luolan raatiin kuuluivat Stefan Haglund (Startmore Oy), Milja Mäkelä (FiBAN ry) ja Samir Omar (S-Pankki Oyj).

– On hienoa saada tunnustusta siitä, että olemme onnistuneet luomaan palvelun, joka aidosti tukee organisaatioita vaikuttavamman ja kohdennetumman hyvinvointityön tekemisessä,” Paananen kommentoi.

– Tavoitteemme on, että ZekkiPro auttaa toimijoita tekemään oikeita asioita oikeaan aikaan, perustuen ajantasaiseen tietoon ihmisten hyvinvoinnista.

ZekkiPro – tiedolla johtamista ja vaikuttavuuden mittaamista hyvinvointipalveluissa

ZekkiPro on digitaalinen työkalu, jonka avulla organisaatiot voivat mitata, analysoida ja todentaa asiakkaidensa hyvinvoinnin kehitystä. Sen avulla sote-alan palveluntuottajat voivat seurata ja kehittää toimintansa vaikuttavuutta eri tasoilla – yksilö-, toiminto- ja organisaatiotasolla – tukien entistä tehokkaampaa ja asiakaslähtöisempää palvelukehitystä.

– Jatkamme jatkuvaa kehitystyötä ZekkiPron parissa, jotta voimme tarjota organisaatioille täsmällisen työkalun hyvinvointitiedon keräämiseen ja analysointiin,” Paananen lisää.

– Toivomme, että entistä useampi toimija löytää ZekkiPron ja huomaa sen hyödyt asiakaslähtöisen ja vaikuttavan hyvinvointityön toteuttamisessa.

Kiinnostuitko ZekkiProsta?

ZekkiPro on saatavilla Diakin kautta, ja se voidaan räätälöidä vastaamaan kunkin organisaation erityisiä tarpeita. Diakin asiantuntijat ovat valmiita auttamaan organisaatioita kehittämään hyvinvointityötään tiedolla johtamisen ja vaikuttavuuden todentamisen avulla. Ota yhteyttä meihin, yhteystiedot täällä.


Yhteystiedot:

Reija Paananen, tutkimus- ja kehittämispäällikkö, dosentti, p. 050 592 0246 / reija.paananen@diak.fi